• Jurnal MensSana
    Vol 5 No 2 (2020)

    The MensSana Journal is a collection of research articles in the areas of Physical Education, Health and Recreation, and Development of Physical Education Teaching and Learning Processes through Classroom Action Research from the following fields of study: Curriculum Study, Learning Strategies, Learning Methods, Means and Targeting, Micro Teer Teaching, and Health Physical Education and Recreation Technology. 

  • Jurnal MensSana
    Vol 5 No 1 (2020)

    The MensSana Journal is a collection of research articles in the areas of Physical Education, Health and Recreation, and Development of Physical Education Teaching and Learning Processes through Classroom Action Research from the following fields of study: Curriculum Study, Learning Strategies, Learning Methods, Means and Targeting, Micro Teer Teaching, and Health Physical Education and Recreation Technology. Authors are invited to submit articles that were never approved before and were not approved elsewhere.

       

  • Jurnal MensSana
    Vol 4 No 2 (2019)

    The MensSana Journal is a collection of research articles in the areas of Physical Education, Health and Recreation, and Development of Physical Education Teaching and Learning Processes through Classroom Action Research from the following fields of study: Curriculum Study, Learning Strategies, Learning Methods, Means and Targeting, Micro Teer Teaching, and Health Physical Education and Recreation Technology. Authors are invited to submit articles that were never approved before and were not approved elsewhere.

       

  • Jurnal Menssana
    Vol 4 No 1 (2019)

    The MensSana Journal is a collection of research articles in the areas of Physical Education, Health and Recreation, and Development of Physical Education Teaching and Learning Processes through Classroom Action Research from the following fields of study: Curriculum Study, Learning Strategies, Learning Methods, Means and Targeting, Micro Teer Teaching, and Health Physical Education and Recreation Technology. Authors are invited to submit articles that were never approved before and were not approved elsewhere.

  • Jurnal Menssana
    Vol 3 No 2 (2018)

    Jurnal MensSana merupakan Kumpulan artikel hasil penelitian di bidang Pendidikan Jasmani, Kesehatan dan Rekreasi, dan Pengembangan Proses Belajar Mengajar Pendidikan Jasmani melalui Penelitian Tindakan Kelas dari bidang studi berikut: Telaah Kurikulum, Stategi Pembelajaran, Metode Belajar, Sarana dan Prasaran, Pengajaran Mikro Peer, dan Teknologi Pendidikan Jasmani Kesehatan dan Rekreasi. Penulis yang diundang untuk mengirimkan artikel yang tidak pernah disetujui sebelumnya dan tidak disetujui di tempat lain.

  • Jurnal Menssana
    Vol 3 No 1 (2018)

    Jurnal MensSana merupakan Kumpulan artikel hasil penelitian di bidang Pendidikan Jasmani, Kesehatan dan Rekreasi, dan Pengembangan Proses Belajar Mengajar Pendidikan Jasmani melalui Penelitian Tindakan Kelas dari bidang studi berikut: Telaah Kurikulum, Stategi Pembelajaran, Metode Belajar, Sarana dan Prasaran, Pengajaran Mikro Peer, dan Teknologi Pendidikan Jasmani Kesehatan dan Rekreasi. Penulis yang diundang untuk mengirimkan artikel yang tidak pernah disetujui sebelumnya dan tidak disetujui di tempat lain.

  • Jurnal Menssana
    Vol 2 No 2 (2017)

    Jurnal MensSana merupakan Kumpulan artikel hasil penelitian di bidang Pendidikan Jasmani, Kesehatan dan Rekreasi, dan Pengembangan Proses Belajar Mengajar Pendidikan Jasmani melalui Penelitian Tindakan Kelas dari bidang studi berikut: Telaah Kurikulum, Stategi Pembelajaran, Metode Belajar, Sarana dan Prasaran, Pengajaran Mikro Peer, dan Teknologi Pendidikan Jasmani Kesehatan dan Rekreasi. Penulis yang diundang untuk mengirimkan artikel yang tidak pernah disetujui sebelumnya dan tidak disetujui di tempat lain.

  • Jurnal Menssana
    Vol 2 No 1 (2017)

    Jurnal MensSana merupakan Kumpulan artikel hasil penelitian di bidang Pendidikan Jasmani, Kesehatan dan Rekreasi, dan Pengembangan Proses Belajar Mengajar Pendidikan Jasmani melalui Penelitian Tindakan Kelas dari bidang studi berikut: Telaah Kurikulum, Stategi Pembelajaran, Metode Belajar, Sarana dan Prasaran, Pengajaran Mikro Peer, dan Teknologi Pendidikan Jasmani Kesehatan dan Rekreasi. Penulis yang diundang untuk mengirimkan artikel yang tidak pernah disetujui sebelumnya dan tidak disetujui di tempat lain.

  • Jurnal Menssana
    Vol 1 No 2 (2016)

    Jurnal MensSana merupakan Kumpulan artikel hasil penelitian di bidang Pendidikan Jasmani, Kesehatan dan Rekreasi, dan Pengembangan Proses Belajar Mengajar Pendidikan Jasmani melalui Penelitian Tindakan Kelas dari bidang studi berikut: Telaah Kurikulum, Stategi Pembelajaran, Metode Belajar, Sarana dan Prasaran, Pengajaran Mikro Peer, dan Teknologi Pendidikan Jasmani Kesehatan dan Rekreasi. Penulis yang diundang untuk mengirimkan artikel yang tidak pernah disetujui sebelumnya dan tidak disetujui di tempat lain.

  • Jurnal Menssana
    Vol 1 No 1 (2016)

    Jurnal MensSana merupakan Kumpulan artikel hasil penelitian di bidang Pendidikan Jasmani, Kesehatan dan Rekreasi, dan Pengembangan Proses Belajar Mengajar Pendidikan Jasmani melalui Penelitian Tindakan Kelas dari bidang studi berikut: Telaah Kurikulum, Stategi Pembelajaran, Metode Belajar, Sarana dan Prasaran, Pengajaran Mikro Peer, dan Teknologi Pendidikan Jasmani Kesehatan dan Rekreasi. Penulis yang diundang untuk mengirimkan artikel yang tidak pernah disetujui sebelumnya dan tidak disetujui di tempat lain.

1 - 10 of 10 items